Epson – the final bonk

Reacties uitgeschakeld voor Epson – the final bonk
juli 26th, 2005 Permalink

Eerder schreef ik al over mijn teleurstellende ervaring met de klantenservice van Epson en sprak ik mijn verbazing uit hoe zo’n organisatie in 20 minuten een eind weet te maken aan 25 jaar loyaliteit. Ik heb Epson ook per fax laten weten hun behandeling als niet acceptabel te ervaren. Daarop kreeg ik slechts een standaard fax met de strekking: begrijp onze procedures en houdt verder je bek. Ik voelde me ernstig beledigd en niet serieus genomen en dat heb ik Epson ook schriftelijk laten weten. Geen reactie.

Het vervolg is van hetzelfde niveau: radiostilte. En dat terwijl een servicemonteur hier toch echt mijn printer van bijna 2000 euro ter reparatie mee heeft genomen. Hoewel we inmiddels drie weken verder zijn, heb ik NIETS van ze gehoord. Het contact dat er is geweest, is tot stand gekomen op mijn initiatief. En alle keren werd ik afgescheept met de melding dat er een groot aantal onderdelen zijn vervangen, dat de printer getest en goed bevonden is, en "zeer waarschijnlijk klaarstaat om uitgeleverd te worden." Boeiende uitspraak, waar ik echt op kan plannen. NOT.

Nee, die hele aanpak verdient geen schoonheidsprijs. Een organisatie die zulke kleurrijke producten maakt zou zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze erin geslaagd zijn om 25 jaar loyaliteit in 20 minuten de nek om te draaien.

En de gebruiker? Die huilt slechts gitzwarte tranen …..

Comments are closed.