Een verzoeknummertje

december 27th, 2010 Permalink

Beste kijkbuisvrind,

Het is volgens hoog opgeleide types bij KPN mogelijk dat ik met deze bijdrage de indruk heb gewekt, dat ik gelieerd ben aan de grote groene telecomgigant. Het tegendeel is natuurlijk waar: ik heb een bloedhekel aan KPN. Om hun slechte service, hun slechte producten, hun monopolistisch gedrag en hun gebrek aan stijl. In simpel Nederlands: ik werk niet bij KPN, zal er ook nooit werken en wat mij betreft mag vandaag de stekker er bij ze uit. Helder zo?

Dat gebrek aan stijl komt prachtig naar voren in hun mailing van begin november. Daarin kondigen ze aan uw zakelijke telefoonrekening eenvoudiger te maken. En dat klopt: KPN gaat namelijk nog maar één tarief gebruiken. Dat wordt dus simpeler, maar niet per direct goedkoper. Sterker nog, in veel gevallen bent u een heel stuk duurder uit. Pak uw specificatie, check die nieuwe voorwaarden en maak die berekening! U heeft nog DRIE dagen om middels de antwoordkaart bij KPN aan te geven dat u uw huidige overeenkomst wilt behouden, cq. het zat bent en weg wilt. Onderneemt u geen actie, dan zit u voor de komende 12 maanden vast aan de nieuwe tarieven.

Roy, 100% anti-KPN

3 Responses to “Een verzoeknummertje”