Vernieuwing bij Hudson’s Bay

Reacties uitgeschakeld voor Vernieuwing bij Hudson’s Bay
juni 14th, 2017 Permalink

Daar was weer zo’n ronkend persbericht van het Canadese Hudson’s Bay dat dit jaar 56 39 24 20 18 12 8 circa 6 filialen in Nederland gaat openen. Consumenten (u dus) zijn “gasten” en het winkelconcept is – en ik citeer – “next level”. U moet zich “bijzonder” voelen. Mooie woorden, dus ik trok naar Duitsland om te zien hoe dat er dan uitziet. Daar zijn deze “next level” winkels namelijk al enige tijd open.

Het begint natuurlijk bij een stijlvolle etalage:

Daarmee word je verleid om lekker ‘next level’ te gaan shoppen in de bouwmarkt op de afdeling home and living. Heerlijk gezellig en inspirerend:

Van daaruit gaan we naar de fashion, waar u zich volgens HB helemaal speciaal moet voelen. De pashokjes daar zien er zo uit:

Bij zo’n mooi jasje koop je natuurlijk een riem die je selecteert uit het overvolle rack:

Of een hoofddoek uit de riante collectie:

Aangezien ik me super speciaal voel, leek het me aardig een nieuw badpak voor mijn dochter te kopen:

Echt next-level wordt het overigens pas op de jongensafdeling:

Ook de kinderafdeling bruist van de energie om je kroost te inspireren. Heerlijk gewoon:

Tasje erbij om al die aankopen in op te bergen:

En bof ik even, de Bottega Veneta travel bag is helemaal in de ramsj! Nog geen 1800 euro! Bespaar ik me daar toch even 27 meiers. Da’s lekker shoppen zo bij Saks of Fifth Avenue.

Volgens het persbericht van HB zijn de winkels modulair en snel aan te passen op de wensen van de lokale klant. Mogelijk zegt dit iets over Duitsers of mensen uit Düsseldorf, maar mij trekt het voor geen meter.

En u?

Comments are closed.